If You Suffer From Foot, Knee, or Hip Pain, Here Are 6 Exercises to Kill It

Ból kolana jest drugą co do wielkości przyczyną przewlekłego bólu w Stanach Zjednoczonych, a miliony ludzi cierpi codziennie na bóle stawów i stóp.

Biodra i kolana są największymi stawami w ciele odpowiedzialnymi za sposób, w jaki chodzimy i stoimy, a ból w tych okolicach, a także w dolnej części pleców, szyi i ramion może pochodzić od stóp.

Eksperci twierdzą, że fizykoterapia jest najskuteczniejszym sposobem na złagodzenie bólu i poprawę jakości życia codziennego. Oto sześć najlepszych ćwiczeń, które łagodzą ból stawu biodrowego, kolanowego i stopy:

Toe Walking

Musisz tylko stać na palcach i zacząć chodzić w przyspieszonym tempie przez 5-15 minut.

Chodzić na piłce tenisowej

Siedząc na krześle, potocz stopę nad piłką tenisową na podłodze, a tym samym masuj od palców po piętach.

Kręgosłupa

Siedząc lub stojąc, podnieś jedną nogę i zacznij powoli obracać stopę ruchem okrężnym, 10 razy zgodnie z ruchem wskazówek zegara, 10 razy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, a następnie powtórz z drugą nogą.

Trening wytrzymałościowy

Owiń opaskę wokół krzesła lub łóżka, usiądź na ziemi i umieść jedną nogę pod drugą. Zegnij lekko kolana i spróbuj złapać zespół stopą górnej nogi. Zegnij stopę w kierunku głowy, jednocześnie rozciągając opaskę i poluzuj. Wykonaj 10 powtórzeń obiema nogami.

Heel Raises

Przytrzymaj tył krzesła i stań za nim. Użyj go, aby utrzymać równowagę, podnosząc jedną nogę za siebie w kolanie. Następnie powoli podnoś piętę drugiej nogi, tak abyś stał na palcach, przytrzymaj i ponownie opuść ciało w piętach. Wykonaj 10 powtórzeń obiema nogami.

Gry Toe

Zwinąć palce i próbować podnieść z nich ręcznik. Powtórz 10 razy obiema stopami.

Według artykułu opublikowanego w OrthoFeet, para dobrych butów będzie bardzo pomocna w leczeniu bólu kolana i bioder:

„Nigdy nie nosić szpilek powyżej dwóch cali. Obcasy zwiększają ryzyko zwyrodnienia stawu kolanowego.

Jednak nie wszystkie płaskie buty są dobre dla twoich stóp. Mieszkania, które nie zapewniają żadnego wsparcia łuku, mogą prowadzić do bólu kolana, biodra i pleców.

Uzyskaj odpowiednie dopasowanie. Obcisłe buty mogą powodować utykanie w wyniku bólu stóp. Zbyt duże buty mogą również wpływać na Twój chód. Tak czy inaczej, będziesz niepotrzebnie obciążać kolana i biodra.

Trampki sportowe zapewniają amortyzację i pomagają kontrolować overpronation. Odciążają również piłkę stopy, co pomaga w bólach stawów biodrowych, kolanowych, stóp lub kostek.

Wymień buty w razie potrzeby. Kiedy amortyzacja podpiera się, nie jest już pomocna.

Jeśli ból kolana lub bioder jest związany z funkcją stopy, właściwe obuwie wraz z wkładkami ortotycznymi może być bardzo skutecznym sposobem na złagodzenie objawów. Zainwestuj w wysokiej jakości buty, które są specjalnie stworzone dla twojego stanu. ”

Źródło: www.healthy-holistic-living.com

Post Jeśli cierpisz na ból stopy, kolana lub bóle stawu biodrowego, oto 6 ćwiczeń do zabicia To zjawisko pojawiło się najpierw w domu zdrowego jedzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *